pelakon aku yang kau tinggalkan


Dah pernah baca novel dia sebelum ada drama. Watch popular content from the following creators.


Drama Aku Yang Kau Tinggalkan

177146 views jul 12 2021.

. Selain Ungku Ismail Aziz dan Siti Elizad Sharifuddin drama bersiri disiarkan mulai 6 Mei ini setiap hari pukul 700 malam di TV1 turut dibintangi oleh Natasya Mahyan Adam Shadan Aedy Ashraf Husna Mustaffa Roy Azman Laila Nasir Safwan Nazri Syaffiq Sahli Dian P Ramlee Datin Fadilah Mansor Ku Zara Eryna Leeza Zain Sharifah Husna. Ungku ismail aziz sebagai zaril ikhwan elizad. Read 82 reviews from the worlds largest community for readers.

6 mei 2019 watak pelakon. 6 mei 2019 watak pelakon. Aku Yang Kau Tinggalkan book.

Beranda Aku Yang Kau Tinggalkan Episode 30 - Aku Yang Kau Tinggalkan Ep30 Ungku Ismail Siti Elizad Episod Akhir Youtube. Sinopsis Aku Yang Kau Tinggalkan - httpbitly2XoanzB Ani tak sanggup kahwin dengan Zaril Ikhwan. Mengapa kau tinggalkan aku sebelum sempat.

Senarai pelakon drama aku yang kau tinggalkannantikan drama terbaru adaptasi novel aku yang kau tinggalkan karya alina haizar yang bakal. Berjudul aku yang kau tinggalkan yang kini ditayangkan sepanjang bulan ramadhan di slot widuri tv1. Ungku Ismail Aziz Elizad Sharifuddin Natasya Mahyan Adam Shadan Aedy Ashraf Husna Mustaffa Roy Azman Laila Nasir Safwan Nazri Syaffiq Sahli Dian P Ramlee.

Kepala bergetar tonton movie melayu filem tonton telemovie telefilem melayu dan download malay live filem video kepala bergetar episod malay drama dfm2u. Saya betul jatuh cinta dgn novel aku yg kau tinggalkan. Aku yang kau tinggalkan es una serie creada por alina haizar.

Nia meninggalkan zaril ikhwan dan membawa hati yang lara ke turin untuk. Antara pelakon drama aku yang kau tinggalkan ini adalah ungku ismail aziz elizad sharifuddin natasya mahyan adam shadan aedy ashraf. Aku yang kau tinggalkan ep18.

Drama Aku Yang Kau Tinggalkan adalah adaptasi novel karya Alina Haizar. Bakal ditayangkan di RTM pada bulan Ramadan nanti iaitu pada hari isnin 6 mei 2019. Tonton drama aku yang kau tinggalkan episod 20 drama melayu lirik lagu.

Berikut ini lirik lagu setelah kau tinggalkan dari langit sore feat. Dalam tempoh menjaga Zaril Ikhwan Nia mula jatuh cinta dengan suaminya sendiri. Ikatan perkahwinan antara Nia dan Zaril Ikhwan bukanlah ata.

Bila tau ungku ismail aziz dan siti elizad ada gandingan baru terus cari novel ni sebab memang. Noor neelofa mohd noor lahir 10 februari 1989 ialah seorang pelakon pengacara dan model wanita malaysiakerjayanya bermula selepas dinobatkan sebagai juara dewi remaja 200910 dan terkenal menerusi lakonannya sebagai alisya dalam drama bersiri kau yang terindah yang bersiaran di tv3 dan suri hati mr. Tonton episod penuh di rtm kliklink rtmklik.

Lagi bila watak nia yg. Posted by Alina Haizar at 915 PM. AKU YANG KAU Tinggalkan tajuk sinis yang begitu menarik-narik hatiku untuk menyelongkar karya penulis yang baharu sahaja aku kenali ini.

Ani tak sanggup kahwin dengan zaril ikhwan. Aku yang kau tinggalkan book. Showbiz Biografi dan Profil Hani Nazrina Pelakon Drama Lily Melur untuk Firdaus TV3.

Nantikan drama adaptasi novel aku yang kau tinggalkan karya alina haizar yang bakal menemukan kembali gandingan ungku ismail aziz dan elizad. Ikatan perkahwinan antara Nia dan Zaril Ikhwan bukanlah ata. Aku yang kau tinggalkan ep24.

Tujuan upload adalah untuk hiburan semata. Aku yang kau tinggalkan es una serie creada por alina haizar. Izzat Mushtaq sebagai Maximo SINOPSIS AKU YANG KAU TINGGALKAN Ikatan perkahwinan antara Nia dan Zaril Ikhwan bukanlah atas dasar cinta.

Semuanya sbb gandingan serasi elizad ungku. Drama adaptasi novel aku yang. Drama ini mengisahkan tentang nia dan zaril mendiri rumah tangga tanpa ikatan percintaan antara satu sama lain.

AKU YANG KAU Tinggalkan tajuk sinis yang begitu menarik-narik hatiku untuk menyelongkar karya penulis yang baharu sahaja aku kenali ini. 3 Beliau mula bergiat aktif dalam bidang lakonan dengan memegang watak tambahan dalam telefilem Cinta Vlog 2012 dan mula dikenali secara meluas menerusi. Nurul Jannah Muner 2 dilahirkan pada 1 Jun 1995 atau lebih dikenali sebagai Janna Nick merupakan seorang pelakon pengacara penyanyi pengarah dan penerbit wanita Malaysia.

Ungku ismail aziz sebagai zaril ikhwan elizad. Nia memerlukan wang untuk membantu keluarganya Zaril Ikhwan pula memerlukan seseorang untuk menjaga dirinya yang sakit.


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Hiburan


Aku Yang Kau Tinggalkan By Alina Haizar


Aku Yang Kau Tinggalkan Pdf Jaroncxt


Iamfuzy Malaysia Lifestyle Blog Tonton Drama Adaptasi Novel Aku Yang Kau Tinggalkan Oleh Alina Haizar


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Drama Encik Imam Ekspres


Aku Yang Kau Tinggalkan Ep27 Ungku Ismail Siti Elizad Youtube


Tonton Drama Aku Yang Kau Tingggalkan Ep 1 Hingga Ep 30


Aku Yang Kau Tinggalkan Ep26 Ungku Ismail Siti Elizad Youtube


Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 6 Oh Hiburan


Serial Monogamy Is Also Polygamy Daily Ft


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Iamfuzy Malaysia Lifestyle Blog Tonton Drama Adaptasi Novel Aku Yang Kau Tinggalkan Oleh Alina Haizar


Tonton Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Episod 6 Oh Hiburan


Senarai Pelakon Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Oh Hiburan


Aku Yang Kau Tinggalkan Lakonan Ungku Ismail Dan Siti Elizad Sensasi Selebriti


Aku Yang Kau Tinggalkan Ep30 Ungku Ismail Siti Elizad Episod Akhir Youtube


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan

Related : pelakon aku yang kau tinggalkan.